Βιοδιασπώμενα αθλητικά είδη από την Puma

Posted on Δεκ 26 2012 - 5:36μμ by Super User

Βιοδιασπώμενα αθλητικά είδη από την PumaΑίσθηση προκαλεί η πρωτοβουλία που ανέλαβε η γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών, να λανσάρει βιοδιασπώμενα ρούχα και παπούτσια. Παράλληλα με την άνεση και τα μοντέρνα σχέδια, η Puma στοχεύει να κάνει τους καταναλωτές της οικολογικά συνειδητοποιημένους, φορώντας οικολογικά ρούχα.

Η νέα κολεξιόν θα περιλαμβάνει περίπου 22 διαφορετικά βιοδιασπώμενα προϊόντα και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις το 2013. Συγκεκριμένα θα περιλαμβάνει πάνινα βιοδιασπώμενα μπλουζάκια και παπούτσια, όπως επίσης μπουφάν και σακίδια από ανακυκλώσιμο πλαστικό. Οι καταναλωτές αφού τα χρησιμοποιήσουν επαρκώς θα μπορέσουν να τα επιστρέψουν στα αντίστοιχα καταστήματα από όπου θα σταλθούν για επεξεργασία. Κατά την επεξεργασία θα περνούν από ένα είδος τεμαχισμού και στη συνέχεια θα μπορούν να κομποστοποιηθούν σε έξι με εννέα μήνες.

 

Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας, υπολόγισαν το κόστος μιας συμβατικής μπλούζας για το περιβάλλον σε σύγκριση με μια αντίστοιχη βιοδιασπώμενη. Το «περιβαλλοντικό κόστος» μιας συμβατικής μπλούζας ανέρχεται στα 3,42 ευρώ ενώ το αντίστοιχο της νέας βιοδιασπώμενη υπολογίζεται στα 2,36 ευρώ. Οι τιμές αυτές υπολογίζονται με βάση παράγοντες που επιβαρύνουν το περιβάλλον κατά την παραγωγική διαδικασία. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα πως η Puma μόνο το 2010, σημείωσε περιβαλλοντικές ζημιές του ύψους των 145 εκατομμυρίων ευρώ.

Η εταιρεία τόνισε πως μετά από αυτήν την πρωτοβουλία, θα αναλάβει και τις ευθύνες της για τις αρνητικές συνέπειες που προκαλεί στο περιβάλλον (εκπομπές επιβλαβών αερίων, περιττή κατανάλωση νερού, απόβλητα) από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες. Δεν είναι τυχαίο πως δέχθηκε τις επευφημίες των Ηνωμένων Εθνών για την οικολογική της πρωτοβουλία. 

Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε πως εκτός της οικολογικής της πρωτοβουλίας με τον τρόπο αυτό, η Puma αποσκοπεί και σε εμπορικά οφέλη. Συγκεκριμένα, μέσω των πολιτικών προστασίας περιβάλλοντος, τονίζει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα και επιθυμεί κερδίσει το προβάδισμα απέναντι σε εταιρείες όπως η Adidas και η Nike.