Το τελευταίο διάστημα η Χρήση και Διαχείριση των Social Media από έναν Social Media Manager δεν αποτελεί απλά μία ακόμη τάση στον επιχειρηματικό κλάδο, αλλά και μία από τις πιο βασικές ανάγκες κάθε επαγγελματικού τομέα. Μία ανάγκη τόσο του επιχειρηματία- επαγγελματία όσο και του ίδιου του καταναλωτή.
Το mye-shop.gr σάς παρουσιάζει 10+ 1 λόγους για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να έχει «πρόσωπο» και στα Social Media!
1. Αποκτάτε το δικό σας κοινό (target group).
2. Κατανοείτε καλύτερα τις ανάγκες του target group σας , παρακολουθώντας τις αντιδράσεις κι ανάγκες του.
3. Αυξάνετε την επισκεψιμότητα και πελατεία της ηλεκτρονικής (ή μη) επιχείρησής σας.
4. Έχετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αφού μπορείτε μέσω των Social Media να προλαβαίνετε τους ανταγωνιστές σας ή ακόμη κι αν ακολουθείτε αυτών (σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία) μπορείτε να το παρουσιάσετε περισσότερο καινοτόμα από εκείνους.
5. Βελτιώνετε ή εξελίσσετε την επιχείρησή σας βάσει των δεδομένων που λαμβάνετε από κοινό κι ανταγωνιστές. Για παράδειγμα μία λάθος κίνηση ή ένας λάθος επιχειρηματικός σχεδιασμός θα φανεί στα Social Media και παρόλο που οι αντιδράσεις μπορεί να μην είναι ευχάριστες, ο εκάστοτε επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την κατάσταση.
6. Έχετε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές, κερδίζοντας χρόνο αλλά και χρήμα εφόσον το μάρκετινγκ γίνεται πλέον online. Η ταχύτητα και αμεσότητα αποτελούν δύο από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των Social Media.
7. Παρουσιάζετε την επιχείρησή σας με κάθε τρόπο, αφού τα Social Media έχουν πλέον οπτικοακουστικό χαρακτήρα.
8. Αποφορτίζετε την ηλεκτρονική σας επιχείρηση από «περιττές» πληροφορίες, διατηρώντας όμως την επαφή με το κοινό σας μέσω μηνυμάτων, tweets ή comments μαζί τους.
9. Δημιουργείτε μία ισχυρή αναγνώριση της επωνυμίας σας.
10. Μπορείτε να διασφαλίσετε στρατηγικούς εταίρους και συνεργάτες.
11. Συμβάλλουν στην πληροφορία- ενημέρωση, διάδραση και στις συναλλαγές.
ΒONUS TIPS
• Συμβάλλετε στις συζητήσεις
• Αποφύγετε την προσπάθεια για άμεση πώληση προϊόντων
• Αποφύγετε τις επιθέσεις στους ανταγωνιστές
• Δώστε έμφαση στη διαφορετικότητα και καινοτομία της επιχείρησής σας
• Να είστε ειλικρινείς, γιατί το κοινό καταλαβαίνει
• Χρησιμοποιήστε ένα ελκυστικό οπτικοακουστικό υλικό
• Μελετήστε καλά το αντικείμενο και τη φιλοσοφία της επιχείρησης πριν την όποια ανάρτηση
• Μην επαναλαμβάνεστε
• Αποφύγετε τα μεγάλης διάρκειας βίντεο και τα μεγάλα κείμενα/ posts
• Παροτρύνετε τους επισκέπτες να δημιουργούν περιεχόμενο για εσάς (π.χ. έναν διαγωνισμό μ’ ένα share ή like)